سحرسحر، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

چشم روشنی

یکی بود یکی نبود غیر از خدا هیچکس نبود

1392/8/17 13:15
نویسنده : رضا
271 بازدید
اشتراک گذاری

درود

یه بعداز ظهری وقتیکه سحر معصومانه خواب بود داشتم نگاش می کردم به چشماش ، دستای کوچیکش، ناخوناش، به چهره مهربونش ، به صدای نفساش ؛ با خودم می گفتم واقعا بعضی ها چطور میتونن مشرک باشن ؟ واقعا اونایی که کلی صغری کبری چیدن و اونهمه نظریه و کتاب دادن بیرون و کلی زور زدن که ثابت کنن خدایی نیست اگه فقط یک ساعت هوشمندانه و بدون کبر به کوچولوشون نگاه می کردن می اوردن .

هر که را که بخت دیده می دهد     بر رخ تو بیننده می کند

وان که می کند سیر صورتت         وصف آفریننده می کند                    

میگن دستیار گالیله معروف اعتقادی به خدا نداشت یه روز اومد تو اتاق کار و دید یک مدلی از منظومه شمسی خیلی زیبا طراحی شده و احتمالا با امکانات اون موقع یه حرکاتی هم داشت خیلی ذوق زده شده بود و با هیجان از گالیله که اون رو ساخته بود پرسید اینو کی ساحته شما؟ گفت : نه خود به خود به وجود اومده ؛ دستیارش زد زیر خنده و گفت امکان نداره خلاصه ازون اصرار و از استادش انکار ، تا اینکه گلیله برگشت و بهش گفت تو چطور معتقدی که این بازیچه کوچک حتما ساخته دست من یا دیگری است ولی جهانی به این عظمت و با این شگفتی و نظم تصادفی به وجود اومده و آفرینش حکیمانه آون رو به دست خداوند باور نداری. ؟؟؟!!!!!!!!!!  شما رو نمی دونم ولی همین برهان واسه من که کافی است.  سوال

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

عمو وحید
23 آبان 92 13:08
مبادا در جهان دلتنگ رویی که رویت بیند و خرم نباشد
عمه
3 آذر 92 13:04
ستایش مخصوص خداوند است. از دست و زبان که براید کز عهده ی شکرش به درآید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به چشم روشنی می باشد