سحرسحر، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

چشم روشنی

گوشواره

1394/2/20 1:01
نویسنده : رضا
182 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی

یکی میگه زودتر سوراخ کنی بهتره چون کمتر حالیشه - یکی میگه روانشناسا می گن بزرگتر بشه خودش بفهمه و بخواد - یکی میگه کوچیکتره غضروفاش نرمتره - یکی میگه بین 6 تا 9 سالگی رشد غضروفا تقریبا ثابته و بهتره - 

....

خلاصه بین کی میگه و چی میگه امروز سحر کوچولو گوشش رو سوراخ کرد و اولین گوشواره هارو گذاشت اما کلا کلا همه اتفاق نظر دارن که سعی شه تا قبل از 6 ماهگی اقدام به این کار نکنیدگریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

عمه
22 اردیبهشت 94 9:38
مبارکه. باباجون گوشوار طلا می خام من! فرق آنچنانی نداره. مسائل مهم تری هست که خودم فک میکنم کاش قبل از بچه دار شدن بهشون آگاه می شدم و برای مواجهه با اونا آمادگی پیدا می کردم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به چشم روشنی می باشد